alla hjärtans dag

Tjenamors!
Igår hade jag en riktigt trevligt dag/kväll.
Jörgen och Hannie kom hem till Tim på eftermiddagen vid tre någongång och så åkte vi och handlade massa ingredienser så vi kunde baka :)

Det blev jordgubbsmuffins och whiskeybullar. (kanel och vanilj) Men Tim var så dum och hällde i whiskey i degen. Men det kändes inte på smaken som tur var. Såå det var vad vi gjorde. Bakade och drack bira.
Jag drack bärs i fredags också så nu jävlar börjar det slinka ner. Jag gillar det inte riktigt än men det funkar att dricka. Förut tog det typ en timme för mig att få ner en öl men inte nu längre :) projektet går framåt ^^ haha wohoh.







När vi hade bakat färdigt så fortsatte vi pimpla drinkar och hade det trevligt.
Lite senare kom Ollas förbi och sa hej det var trevligt :)
Sen vid typ nio tiden så fick jag, Hannie och Tim skjuts med bil in till stan.
Jörgen åkte hem lite tidigare.







Såå vi drog till the queen och vi träffade Robin där och hans polare. Trevligt trevligt.
Det blev lite mycket alkohol för Tim så vi drog lite tidigare än vanligt men jag hade kul ändå.
FYLLEKÄK på vasagrillen is the new shit<3 Så jävla gött ere.


Allmänt lyckad kväll. Fyfan vad bra.
Attentionwhore<3 haha.

Och idag är det alla hjärtans dag så jag och Tim sitter och väntar på hans pappas hemmalagade köttbullar just nu. Ska bli gött. Sen ska vi på bio och se "valentines day" så passande :) Hoppas den är bra.

Ikväll öppnar Tims nya klubb. Han har alltså en egen klubb :D får se om vi drar dit eller inte.
Uppdaterar nog mer imorgon har inte så mkt mer att säga nu.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0