100 % PARTYBÅT

I lördags så åkte jag, Emelie, Tim, Sanna & Fia med partybussen ifrån kruthusterminalen klockan 08:15 på morgonen mot Stockholm. Jobbigt som fan att gå upp så tidigt men det ändrade vi snabbt på när vi satt oss tillrätta med en cider i handen.

Bussresan tog 8 timmar upp till Stockholm och vi söp som fan hela tiden.

När vi kom fram till Stockholm så mötte vi upp Linn & Johanna på terminalen.
Sen ställde vi oss i kö till incheckningen och vi stod där i TVÅ TIMMAR. Sån fucking lång kö så jag pallade inte.
Fick damp på varannan person jag såg. Men TILLSLUT fick vi våra biljetter och kunde kliva ombord.


Båten var SJUKT stor och hur nice som helst. Bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt!
Vi letade upp våran hytt och kände oss som hemma. Superiet fortsatte såklart. När vi var packade som as så tog vi oss en rundtur på båten och dansade arslena av oss på de olika krogarna som fanns. En grej som var rätt gött var att man fick röka inne och till och med på DANSGOLVET. Woho :D

Vet inte riktigt vad jag ska säga men det var party från att man vaknade på morgonen tills det att man stupade. Linn åt banan med skalet på. Tim fick öl och cheeseballs i röven, Linn, Emelie och Tim åkte fast för polisen i Riga när dom klev i land. Som tur var va inte jag med för hade bara ID-kort med mig så fick inte gå i land. Emelie kissade utomhus och poliserna som är tokiga där såg det och slog Linn och låste in dom i en polisbil och hotade dom att dom skulle bli fast i Riga. Allting löste sig som tur var tillslut!

Vi badade i båtens pool, blev filmade av tv4 som var där, shottade den starkaste shotten som fanns på båten typ, handlade som fan i tax freen, träffade massa folk.

Hade skitkul helt enkelt och detta kommer lätt göras om nästa år!
Hoppas att det är lite fler folk som följer med då?


Just nu är jag hes som fan och kan knappt prata men det är så det ska vara efter en vända med partybåten!
Tim skrattade som fan förut åt min röst när jag ringde.

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag.
Ha det gött haaaj

Kommentarer
Postat av: Hannie

Fan va kul!

Jag ska lätt med nästa år :D

2010-02-02 @ 09:55:43
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0