weird

Vaknade precis, hade en jätteskum dröm.
Drömde att jag åkte ut till kärna och bräcke östra.
Hem till Emelie.. men hon var inte där.
Men alla andra var det. Det var så kul att få träffa Lilly igen,
men hon hade blivit så jäkla stor. Och hon kände inte igen mig,
hon bara sprang runt och lekte med Agnes.

Sen så hade dom fått ett till barn, en till tjej, så det sprang runt en unge till
som säkert såg ut att vara ca 2 år. Det var helt sjukt. Jag tänkte herregud vad mycket jag missat.
Och vad mycket som hänt på kort tid. Sen slog det mig, vad hemskt. Om Emelie och Linn nu inte kommer
hem i vår
. När kommer dom hem då? Och hur lång tid kommer det ta?
Emelie var orolig innan hon åkte för att Lilly skulle glömma bort henne på ett halvår. Då sa jag inga problem.
Men nu? Tänk om dom är borta ett år.. fy vad hemskt, det händer ändå jävligt mycket på ett år. Speciellt när dom är så små, saker förändras.. Tänk om de blir som i drömmen.

Ush vad sorligt isåfall. Nej vi får hoppas att det inte blir så. Barn har väl ändå ganska bra minne?

Dagens videoklipp är ett klipp jag lagt upp en gång förut men det försvann.
Det är dagen efter deras avskedsfest när vi är påväg upp till ICA för att köpa
dagen efter käk
. As gött.



SAKNAR ER FORTFARANDE och vill att ni kommer hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0