Sista kvällen i Norge

Imorgon klockan 13:15 tar jag swebuss hem mot Sverige igen.
Vet inte när jag får svar från arbetsgivarna under dagen, men det spelar ingen roll för
jag måste ändå hem och jobba och hämta mer saker isåfall.

Så klockan fem anländer jag till Götet igen.
Ska bli skönt att komma hem och pussa på min älskling igen.
Men sen då? Samma gamla vanliga tråkiga liv igen. Fyfan.
Hoppas verkligen på positivt besked ifrån Montebello!

Idag har Åmål varit ledig så vi sov länge och käkade frukost tillsammans.
Sen gjorde vi oss iordning och drog ut på stan och kollade i affärer.
Vi shoppade lite underkläder mys mys =)
Sen hälsade vi på hennes väktarkompis som hade tråkigt på jobbet och satt
och tjötade med honom i några timmar innan vi begav oss hemåt.

Åmål lagade middag till mig, underbart =)
Kotlett, pommes och den goda mögelostsåsen bara hon kan göra såå perfekt!
Nu ligger vi på soffan igen och chillar.
Har precis kollat igenom hennes hårddisk som innehöll MASSA gamla bilder och filmer från
Strömma. Vissa hade jag inte ens sett innan så det var riktigt kul.
Massa minnen välde upp och man saknar verkligen dom gamla tiderna.
Saknar tiderna jag bodde och sov breve Linn varenda kväll.
Nu blir de inte så mer på ett jävla tag. fan.
Men kollar ner på min fot vareviga dag och ser tatueringen, VÅRAN tatuering som vi har likadana.
Jag älskar dig stjärnsyster<3

Nu ska jag mysa vidare i min one piece ;)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: linn

aah, du va den basta sambon jag kunde haft pa stromma, vi hade latt den basta tiden och roligast ihop dar :D jag satt pa jobbet och kollade pa min tatuering idag och tabnkte pa er sa gar jag in nu pa din blogg och ser att du tankt pa mig med :D alskar dig som fan <3

2010-12-07 @ 05:19:44
Postat av: Lokejohanne

good site, need more information! Thank you

2012-01-16 @ 09:36:04
URL: http://lokejohanne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0