Sista dagen i Göteborg på ett tag..

Ush det börjar komma till mig nu att jag verkligen ska dra.
Har inte förstått det innan men igår blev jag fan ledsen.
Alldeles tårögd när jag tänkte på att jag inte kommer få vara med
min älskling varje dag mer. Men samtidigt så är detta något jag verkligen vill.
De är en dröm som ska gå i uppfyllelse. Och det kommer bli hur kul som helst!
Och kommer ta mig råd till att åka hem så många helger som jag kan!

Imorgon klockan tio på morgonen avgår bussen från nisse terminalen.
Är de någon som vill träffa mig innan jag drar så är jag öppen för förslag!
Annars får vi ses när jag kommer hem..

Ska handla massa mat idag som jag ska fylla resväskan med.
Man har ju fan inte råd att köpa mat i Oslo :O
Och köpte även en limpa ciggaretter igår smart som jag är.
De här blir hur bra som helst =)

Så imorgon blir jag alltså sambo med Åmål & Frida.
Spännande =)
Kommer blogga så mycket jag kan om mina upplevelser därifrån..

Igår hade jag och älsklingen det bara mys och tog de lugnt.
testade den nya maraboun och den var hur go som helst.
Rekomenderas!!


Dagens videoklipp är från i somras när jag var och hälsade på Vikkan i Åmål =)


Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ååh, den dagen var underbar. En sån underbar lugn plats vid vattnet, sol och bara helt underbart. Gud va.. hmm.. underbart..;)

2010-12-12 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0