shopping!

Jag kunde inte låta bli.
Kände mig alldeles deppig förut så gav mig ut på en runda på shoppinggatan vi bor på =)


Jättesöt mössa från Cubus :)

Kände änna att det var dags att köpa en mössa nu.
Har gått
utan mössa hela vintern och hösten. Och i Oslo är det riktigt kallt
ute så nu e jag nöjd och varm om öronen =)

Åt rester till middag som jag hittade i frysen, lite köttfärs från i början av veckan
och pasta till det :) Har varit ensam i lägenheten hela dagen.
Dampade som fan förut med Hannie på msn, cybersex typ ;) HAHAH.
Det är skönt att få dampa loss lite ibland. Och jag blir så rastlös när jag är ensam.

Sen fick jag Tim till att skaffa skype så jag skypade med hela familjen och alla som hör till förut :)
Det var trevligt och fint att få se min älsklings ansikte igen.
Vi ska skypa sen igen när han ska gå och lägga sig så får vi prata i lugn och ro lite mysigt.

Imorgon är det dags att jobba igen men börjar inte förrens tre så får sovmorgon igen =)
Slutar klockan åtta, sen städning på det, är nog inte därifrån förrens halv nio.
Kommer hem ganska sent med andra ord. Jaja de får va :)

Köpte sånna boller förut också. Det e slätbulle med choklad i. SKIIIT goda precis som Åmål told me ;)

Puss å kram nu har jag slut på ord! <3

Kommentarer
Postat av: Hannie

Ja jag gillade verkligen trosorna xD hahahahaha

Jag ska skaffa skype så vi kan äta tillsammans också :D

2010-12-19 @ 21:32:04
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

vad braaaa hjärtat ;) hahaha. jaa gör de så kan vi göra allt tillsammans ÄTA, SKITA SOVA ALLT!! ahhhah <3

2010-12-20 @ 01:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0