Rensar mobilen..

Dags att rensa mobilen på lite bilder och filmer igen.
Får göra de ibland annars blir de för mycket =)


Jag, Tim och hans pappa åkte ju till Karl Gustav till de lilla torpet och
drack öl och sov över =)




Värsta gammeldags och fint =) Detta var mitt och Tims rum.






Mys med kattiz i soffan efter att jag kommit hem från Oslo =)


När jag kom hem en morgon efter att ha jobbat natt. Vackert =)



Detta var i Åmål dagen efter att vi hade supit som fan, bakis, åkte runt i Åmåls bil på
en parkering och ja.. kolla själva =) lite roligt med ankorna.

 


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hahahha, fan va ja garva åt filmen!!! XD

2010-12-12 @ 10:00:09
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0