Öl med Moa!

Igår så åkte jag ju in till stan och träffade Moa!
Först så gick vi till burger king på avenyn och åt varsin pommes.
Sen så blev det queen, det är faktiskt mitt favoritställe när det gäller att chilla med
en kompis, ta en öl och snacka! :)

Så vi drack några öl och hade riktigt trevligt verkligen :D
Nu har vi bestämt helt säkert att i sommar så SKA vi tågluffa.
Vi ska köpa en tågluffarbiljett som gäller i hela Europa och så ska vi åka
runt till London, Paris YOU NAME IT! Faaan vad kul det ska bli.
Nu har jag bara roliga saker att se fram emot. Först bartenderutbildningen 2-22 maj,
sen åka hem och så tågluffa med Moa i Juli någon gång!





Vill bara ha vår och sommar nu. Allt kommer bli perfekt!
Ska kanske till Trysil med Moa och åka skidor nu i vinter.
Hennes kompis hade någon stuga där så får se :D wowowo
Och blev så överlycklig när Moa frågade MIG igår om jag ville till Australien med henne.
Det är ju MIN dröm. Å va faktiskt deppig över just detta igår för jag insåg att jag nog inte kommer
ha råd att åka dit medans Linn och Emelie är där å att jag får åka själv.. MEN nu ska jag och Moa
dit!!!! Herregud har nog hittat min soulmate eller något. Hahah att jag inte hitta Moa innan herrejösses.
Nu har vi typ en framtid ihop, hon e precis som mig och vi vill samma saker me livet.

Så allt blir awesooome! Och om jag ska till Miami med Linn och Emelie när dom kommer hem (som vi pratat lite om) så ville Moa haka på. Haha bäst!!! <3

Jag är så lycklig. Mitt liv börjar verkligen gå i rätt spår nu. Är så jävla glad för det..
Och Frida och Åmål har bestämt sig för att behålla mig som rumskompis. Skulle egentligen bara
bott där tillfälligt men dom ville ha kvar mig. Allt ordnar sig :D Så jag ska bo i Norge helt
garanterat fram till slutet av April. NICE!

Idag ska jag träffa Hannie och Hacker så skall till Hindås i eftermiddag =)
Händer bara roliga saker denna veckan. Löööve it!
Får se vad vi hittar på för skoj :)

KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0