lugn lördagskväll

Idag så jobbade Åmål ända till tre så det var lite segt att vara ensam.
Först så tog jag de lugnt i lägenheten, käkade frukost osv.
Sen fick jag nog och bestämde mig för att ge mig ut i staden.
Konstigt nog så hittade jag ganska bra.
Blev en jääkla shopping runda kan jag säga :)







Fick äntligen köpt min one piece som jag velat ha hur länge som helst men inte hittat någon.
Idag hittade jag äntligen än, och de är ju svindyrt i norge men de struntade jag i. Nu har jag den iaf =)
And i löööve it!



Gick på stan några timmar, köpte lite smått och gott.
Sen när Åmål kom hem så fikade vi. (jag hade köpt cupcakes, nom)
Sen drog vi ut på stan igen. Oslo city, åmål hittade ett par skit snygga vinterskor =)
Sen käkade vi på mc donalds, FAN vad dyrt det är. seriöst. lillamenyn kostade 61 norska här å i sverige
kostar den liksom 42? hoho. jaja gött var de iaf =)
Sen drog vi oss hemåt med trikken (spårvagn) Nu sitter vi här och myser med ansiktsmask gjord på choklad.



Våran lördagskväll verkar bli lugn :) men de är skönt ibland också.

Hoppas alla haft en bra dag!

<3


Kommentarer
Postat av: Hannie

Åh vad mysig den ser ut och den är rosa :D!

Lycka till med ditt jobbsökande så ses vi i norge nästa gång <3

2010-12-04 @ 21:16:56
Postat av: Carro

lilla hjärtat jag e hemma senast måndag för jag ska jobba i kungsbacka på tisdag<3

2010-12-04 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0