Kjempebra dag

Hej hej!
Imorse sov jag till nio, och när jag gick upp var lägnheten helt tom.
Jag gick upp i lugn och ro och åt frukost och tog en morgoncigg på balkongen.
Sen blev jag rastlös för jag visste inte vad jag skulle göra.
Jag vågade inte gå utanför dörren för då visste jag inte om jag skulle hitta tillbaka,
jag hade inget internet för Åmål hade med sig det till jobbet.
Så tillslut började jag städa som fan istället, röjde upp hela Åmåls rum och fixade med tvätten så
det blev fint och hon blev glad =)


Är ni lika snygga som jag när ni vaknar på morgonen?


utsikt genom åmåls fönster

Sen när hon kom hem så ringde jag på ett jobb och dom bad mig komma på anställningsintervju.
Det var en japanesisk sushi restaurang och dom var väldigt trevliga.
Tyvärr var jag för ung för jobbet, dom ville ha någon i 30 års åldern.
Kunde dom inte sagt de innan? jaja.

Sen gick vi runt i hela stan och kollade runt lite.
Jättefint överallt verkligen! Skit stora coola byggnader och coola skyltar.
Sen träffade vi Mia (model lab) och hennes kille.
Var längesen man såg henne så de var skoj =)
Skrev även ut några cvn som jag gick och delade ut på olika ställen.
Hoppas hoppas att jag blir uppringd av någon utav dom. Vill verkligen ha jobb!!

Nu är vi hemma idag och helt utslagna båda två.
Jag känner mig nästan lite sjuk, trött, febrig och frusen.
Hoppas de inte är något på gång.. :/

Jag ska jobba i kungsbacka på tisdag så jag måste komma hem på senast måndag.
Har inte råd att tacka nej till jobb.
Men blir jag erbjuden jobb här i norge innan så tar jag självklart det istället så hoppas på samtal och besked
innan måndag :D woho.

Bläää kommer kännas såå fail att komma hem igen utan jobb.
Ush kommer bli skit depp och sur isåfall.




Kommentarer
Postat av: linn

om du inte far jobb sa ska du inte kanna sa. det ar bara att fortsatta och fortsatta kampa! Om du verkligen vill sa kommer du fa jobb tillsist :D

2010-12-04 @ 03:56:20
Postat av: Carro

får hoppas det =)

2010-12-04 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0