Katrineholm here we come!

Pratade med min bror förut.
Och han förklarade för mig hur läget verkligen står till med min mormor.
Jag har inte träffat henne på flera år, detta är inte likt mig.
Jag brukade åka dit VARJE jul förr, och flera gånger på somrarna.
Vet inte vad som hände..
Men tillslut har de blivit till en vana att inte åka dit mer,
och jag blir bara latare och latare för varje år som går.
Jag säger till mig själv att jag ska åka dit snart, men det här snart kommer aldrig..

Idag när jag pratade med min bror så tog jag verkligen till mig det han sa.
Blev ledsen, riktigt ledsen. Förstod vilken svin jag är som inte hälsat på dom.
Det är min familj,  min släkt och jag har totalt skitit i dom.
Så jag bestämde mig att nu jävlar ska jag dit över jul, och mamma ska med!
Så jag började kolla biljetter, bussar och försökte hitta ett så billigt alternativ som möjligt.
Och PANG sa det så hittar jag en biljett för ynka 187 kr.. alla andra biljetter låg runt 600 kr..
Jag ringde mamma och sa nu bokar vi, och de gjorde vi.
Så nu är de bokat, ingen hemresa bokad som vanligt. Vi tar de som de kommer helt enkelt =)
Ska bli såå underbart! Fan vad jag längtar, vad glad brorsan blev och vad glad mormor blev =)
Det här blir toppen!

Hade ju dock lovat att ta med mig mamma hem till Tims pappa och fira jul där..
Hoppas jag inte förstör allt för mycket. Fast btw så är de ändå ingen trevlig stämning i de huset.
Och på jul vill man ha trevligt, mysigt och glada miner, inte tvärtom. Så de här blir awesome!!

Hade tänkt åka hem i helgen men har inte råd, tar pengarna till tågbiljett till mormor istället :)

Har kommit igång ordentligt med förkylningen nu också.
Mår skit dåligt när jag går upp på morgonen.
Får se hur jag mår imorgon.
MÅSTE till jobbet!

Dagens videoklipp är ifrån i somras när jag, linn, tim och stefan åkte cabbe. Vi blev änna som ett litet
gäng i några dagar där. skit mysigt och trevligt hade vi. Känner lycka när jag ser denna filmen.
Denna sommaren som var va verkligen perfekt, för mig iaf!
<3



God natt på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gor du sa javla ratt i! jag vet hur mkt du har pratat om att aka dit sa det ska du verkligen gora! :D hoppas ni far en mysig jul som fan! och halsa din gulliga mormor! :)

fan ja kan inte kolla pa filmklippet internet ar for daligt :( vill se juh!! :D



jag saknar dig jatte mycket carro! <3

2010-12-17 @ 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0