Juldagen

Sov ordentligt inatt.
Jätteskönt att vakna upp utvilad.

Fick havregrynsgröt till frukost som mormor hade gjort.
Precis som jag vill ha det! :D

Idag har vi bara chillat.
Fikat massor som vanligt. å fikat lite till. Haha :P

Jag och mamma var och handlade lite förut.
Snart är det mat, kebabgratäng. Haha spännande ^^

Sen ska jag mamma och brorsan sola :D ska bli skönt att få lite färg igen!
Nu när jag är ljushårig och allt vill man ju inte se ut som en blekfis =)

Hoppas alla röjer som fan idag nu när det e juldagen och allt.


KÖSS<3

Kommentarer
Postat av: Hannie

I like it neger, i like it broooooown, i like it chocolate. MMMMMMMMMMMMM

2010-12-25 @ 19:33:19
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

SLICKEPOTT MMMMMMMMM<3

2010-12-26 @ 12:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0