Jobbet är mitt!

Jag fick ett mail förut idag där det stod att jag tyvärr inte fick jobbet osv..
Sen går jag och lägger mig för att vara pigg till natten.
När jag vaknar har jag ett missat samtal ifrån han som äger stället på montebello.
Jag ringer upp honom och han säger att han hade råkat skicka mailet till fel person.
Så jobbet VAR mitt!!! Herregud vad lycklig jag blev.
Jag börjar redan på måndag.

Nu kööööööör jag bara.
Fan va bra de känns ska bli så skööönt att få komma bort härifrån och göra något annat.
Kommer självklart pendla hem på helgerna. Har ju liksom kvar min pojkvän här =)
Och honom byter jag inte ut mot nått!

Han blev väl inte sådär jätteglad när han fick reda på det men jag hoppas han förstår mig..
Så nu börjar allt, fixa med norskt skattekort och hela fadderittan.. haha shiit!

På söndag kväll åker jag till Oslo.
Wowowow längtar som fan.

KÖSS!!!!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Sjukt att du åker liksom! :( :O

Bort från mig, buhuhuhuhuhuhuhuh <3

2010-12-09 @ 18:47:19
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0