Jobba natt

Nu sitter jag här i min ensamhet på jobbet för ett nattpass. Det är väldigt tyst och det enda jag hör av klockan som slår sina slag. Hoppas på att det blir en lugn och fridfull natt. Än så länge känner jag mig ganska pigg. Har druckit en del kaffe:) har löst lite korsord också, känner mig som en kärring Haha! Lite tråkigt att alla andra ligger och sover nu, så det finns ju ingen man kan ringa direkt.. Vill ju inte störa någon. Jag känner också att jag inte vet om jag vill åka till oslo redan på söndag. Ska försöka flytta det så jag kan börja när jag här lite mer pengar. Tänkte runt den 27e efter jul och så.. Allting kostar ju. Mat, resa fram och tillbaka till jobbet osv. Hoppas de går att ändra:) jaja helt ointressant inlägg det här men jag här tråkigt. Haha. Jaja god natt puss och kräm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0