Imorgon åker jag heeem!

Sitter på jobbet nu. Slutar klockan tre idag =) Ska bli skønt att komma hem i någorlunda tid.
Efter jobbet ska jag shoppa några julklappar till (køpte Hannies igår wiiie!)
Och sen ska jag hem och fixa, packa osv.
Jag och Frida ska ha myskvæll idag, det ær ju sista kvællen i Oslo detta året før mig!
Blir nog vitløksbrød, pasta och hmm.. får se va vi hittar på :)

Åmål ær fortfarande i Sverige. Hoppas jag hinner se henne något innan jag åker hem.

Idag ær det tænkt att Emelie & Linn ska vara inne på skype hela dagen/natten før dom skulle åka buss jættelænge. Dom ær nog inne imorgon också. Så nu sitter jag spænt och væntar på att dom ska gå
online! Men de blir lite knepigt att skypa på jobbet eftersom att kunderna inte får høra något. Men får sænka ljudet som fan. Så får de nog ræcka med att vi tittar på varann nu på førmiddagen tills jag kommer hem før då jæklar ska jag SJUNGA før dom! Hahah blir så lycklig nær jag ser och hør dom :D

ÅÅh jag hatar mina ryggproblem. Får JÆTTE ont i ryggen nær jag arbetar med kontorssaker. Liksom sitta i en obekvæm stol hela dagen och hålla på med pappersarbete. Det klarar inte min rygg av. Skulle inte sitta
fel med lite massage just nu alltså!

Har bokat bussbiljetten nu också.. svin dyr var den denna gången. Men de ær væl bara før att det ær juletider nu.. Ankommer till gøtet 20:05 imorgon iaf.

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0