Hey

Igår så drog jag ut alla saker från hela våran garderob och vek in det snyggt och prydligt.
Så nu är det ordning och reda där inne igen känns skönt!
Fick även tvättat en maskin så det e gött :)

Sen blev jag jättesugen på pizza så övertalade Tim att köra mig ner till pizzerian
så jag fick min älskade nr 22 <3 AAAAS god.
Sen så var jag så mätt att jag knappt kunde gå. Hela jäkla pizzan slank ner.

Sen så kom Stefan på besök. Har ju inte träffat honom sen 3 dagars partyt vi hade i somras med
honom. Så det var skoj, det sista jag såg av honom var tequila shotten med linn, emelie, felix, tim och honom hahah :D men tiden går fort å nu e han hemma igen!

Så vi hängde med honom hela kvällen, jättetrevligt! Var meningen att vi skulle badat jaccuzzi jag och tim egentligen men kändes taskigt mot stefan så vi lät taavi och gunilla bada istället :)

Sen så gick vi och la oss hyffsat tidigt så det var skönt.

Idag så ska jag ta en öl eller två med Moa ikväll i stan :) och snacka om framtidsplaner.
Vi vill göra massa saker ihop, men vi ska börja med att tågluffa i sommar :D faaan va skoj de ska bli!
Vi ska prata mer om det ikväll..

Nu sitter jag och väntar på att Emelie ska skypa färdigt med sin familj så jag kan skypa med henne och Linn :D
Blir väl om en halvtimme eller så :) trevligt trevligt.

KÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0