Hej och hå

Idag gick jag upp samtidigt som Tim, alltså 06:00.
Eftersom att jag ska jobba natten idag så måste jag sova på eftermiddagen.
Det är därför jag går upp så tidigt. Hoppas verkligen att jag kan sova sen.
Så att jag är pigg hela natten lång! Tjoho!


Frukost =)

Jag har kommit fram till att jag är beroende av internet.
Herregud jag är verkligen det. Datan är verkligen det första jag tänker
på när jag vaknar, det är rätt jobbigt ändå. Och har jag inte tillgång till
internet så får jag typ damp!

Åh blev erbjuden att följa med Tea till Island över jul och nyår igår.
Funderar fan på att göra det, bara köra liksom. Varför inte?
Har alltid velat åka dit, men får se. Har inte bestämt mig än.

Fram tills att jag ska sova så ska jag bara sitta här och mysa i min one piece,
städa och glo på tv tror jag. Känner mig rätt så lat idag.

Vi har fått riktigt mysigt här i huset nu,
julgardinerna är uppe, adventsljusstakarna är framme, julstjärnorna är tända.
Jättemys! Längtar faktiskt till julafton, älskar den goda maten.

...NomNomNomNomNomNomNomNom...







 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0