Göteborg

Jaha då var man tillbaka i den stora sängen som är ganska mysig ändå.
Igår kände jag mig helt förstörd av att vara tillbaka.
Men vissa saker kan man uppskatta ändå, tex burk colan som ligger på 35 norska kronor,
kostar ju trots allt bara en tia här i Götet de är ju bra =)

Sen fick jag massa pussar av min älskling.
Vi var och hälsade på hans farfar igår det var trevligt.
Sen åkte vi hem och hade massa massa mys och jag hade på mig min one piece.

Imorse blev jag skit förbannad på Tim för han glömmer alltid att släcka lampan när
han går upp på morgonen. Och imorse sa jag:

C: älskling glöm inte att släcka lampan nu då?
T: Nej då!

sen går han upp för trappan och stänger dörren. Släckte han lampan? NEJ!
Fick utbrott och RINGDE honom. hahaha skällde ut honom som fan.
Då släcktes lampan. Stackaren. Men seriöst, jag är jätte ljuskänslig när jag sover. Det MÅSTE
vara kolsvart annars går de inte. Och vaknar jag och ser ljuset så kan jag omöjligt somna om igen.
Det är de som är så jobbigt.

Nu ska jag gå upp och äta lite frukost, umgås med Kattiz och ta mig en dusch.
För sen är det dags att jobba kvällen, de blir kul. Tea jobbar ikväll :)

Puss


Gammal bild på mig och Tim från 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0