Göteborg here i am give me some love

Hemma i götet igen.
Har jättehöga förhoppningar på att det ska hända roliga saker och att jag ska hinna
träffa många vänner innan jag åker tillbaka till Oslo på söndag morgon igen.

Viktiga personer att träffa innan jag åker tillbaka:

* Hannie
* Becca&Alex
*Angie
*Älskling

De är dom absolut viktigaste..
sen träffar jag gärna fler!! helst alla jag känner hahah :D

Är jättepepp idag vet inte varför.
Vill köpa en flaska skumpa och supa mig redlös.

Haha jaja får se vad som händer.







<3


Kommentarer
Postat av: Ana

Tjena tjejen! Började läsa din blogg efter jag sökt på boende i Australien på google, då jag läste ditt inlägg om "allt" du ville göra. Fan va jag kände igen mig i det där med killen och så. Men jag drar iväg i Mars, by myself so jag ser framemot det som fan. Det verkar som du också ska åka dit va? Till dina vänner eller hur va det? Tänkte höra om du har lite tips och så om Australien. kram

2010-12-27 @ 21:17:51
URL: http://anavasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0