God jul!

Får börja med ett GOD JUL allihopa.
Jag och mamma tog tåget upp till Katrineholm tidigt imorse.
Som dom flesta hört så är det mycket kaos med tågen dom här tiderna på året.
Och självklart råkade vi ut för detta på självaste julafton! Fyfan. Men vi blev inte mer än
en timme försenade så det var inte så jättefarligt!

Vi mottogs av varma kramar och mycket kärlek när vi kom fram.
Kändes hur bra som helst. Har ju inte varit här på några år.
Allt är sig likt i denna söta lilla stad. Och mormors mysiga lägenhet slår inget!

Vi har ätit massa god julmat, och fika på det och sen en vända julmat en gång till.
Suttit och kedjerökt som fan på balkongen och tagit igen all tid vi missat känns det som.
Ingen är lyckligare än jag just nu! Det har varit både skratt och tårar under dagen.
Nu sitter vi och väntar in att "tomten är far till alla barnen" ska börja på tv4 vilket är ett MÅSTE att se!

Uppdaterar med bilder och allt sånt när jag kommer hem.
Har inte tid för det nu, för nu ska jag bara umgås och ha det lugnt och skönt!

Puss och kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0