Friday

Igår så fick jag äntligen sovit ut!
Vaknade klockan fem och kände mig riktigt utsövd.
Så det blev in i duschen, byta om till partykläder, sminkade mig och
sen åt vi middag här hemma. Fläskfilet och potatisgratäng. INTE fel ;)

Sen begav jag mig in till stan för att möta upp Hannie.
Det är fan livsfarligt att festa på vintern, när man går runt med sina höga
klackar i snön och det är isigt och halt som fan överallt!
Höll på att ramla flera gånger men de gick bra =)

Mötte upp Hannie sen drog vi hem till Lena på vinkväll.
Emelie var med också :)
Har inte träffat dom på länge så det var riktigt trevligt.
Vid halv tolv tiden drog vi oss mot stan.
Lena ville inte med ut men vi andra drog ändå.
Först blev det vasa viktoria där de inte var särskillt kul så vi drog vidare till bryggeriet,
emelie och jag för Hannie var trött och ville hem.





Det var riktigt kul där inne världens drag, de är andra gången jag är på bryggeriet och de är
faktiskt ett väldigt roligt uteställe =) Ska börja gå dit mer!
Vi dansade som fan och sen så började vi prata med några norskar.
Dom bjöd som fan på allting och sen följde vi med dom till deras hotell på efterfest.
Vi festade till klockan åtta på morgonen, rekord för mig! Haha.
Sen började vi dra oss hemåt. När vi gick från hotellet var det verkligen walk of shaaame.
Fan vad vi såg ut! Pinsamt. Kom hem och sov i några timmar och nu sitter jag här i mina
mjukisar och dör lite till. Är helt svag i hela kroppen. Idag är det lördag och vet inte riktigt
vad som händer.. jag är sugen på räkor och vitlöksbaguette typ men får se va de blir för mys =)



Börjar jobba i Oslo på tisdag så åker på måndag morgon.
Shit jag flyttar verkligen till Oslo på måndag FLYTTAR. Har inte fatttat
det än.. men de kommer väl. Ska bo med Åmål och Frida så de blir hur bra som helst!

Puss och kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0