Första arbetsdagen i Oslo

Min första arbetsdag gick jättebra!
Dock lämnade han mig själv så jag hade hand om hela gymmet ensam!
Haha sjukt, men de fanns inte så mycket att göra.. de var bara att småstäd lite här och där,
ta prover på vattnet i simbassängen så klorvärdet va ok osv.. sen kom de ju in kunder hela tiden.
Som tur är så är de mycket stamkunder så de va ingen som behövde hjälp.
Dom skötte sig själva =)


Såhär ser området ut där jag jobbar.. värsta fina lägenhets hus!
Det är i ett så kallat "snobbområde" så folk som bor här har ganska mkt pengar ^^


I denna receptionen kommer jag att spendera mina arbetsdagar eftersom
att jag är receptionist/badevakt/träningsledare

Jobbade från 09:30-17:00 idag.
Hittade dit bra och allting =) Inget negativt alls förutom att jag håller på att bli sjuk
känns de som.. ont i halsen och känner mig febrig. Attans!
Ska jobba ons, tors och eventuellt fredag om jag inte ska hem då..
Har inte bestämt mig för om jag har råd att åka hem i helgen eller inte än..
Och om jag har råd, ska jag åka hem på fre eller lör då? hmm..

Just nu ligger Åmål i badet och chillar, vi åt middag för en stund sen.
Korv stroganoff =) Myys...

Har även fått köpt ett månadskort som jag kan åka på här i Oslo.
T-banan, trikken och bussarna. ja de gäller överallt så de e skit bra =)

Dagen videoklipp är ifrån i sommras när jag och Emelie tog en trip ner till kovikshamn
med moppen. På landet allting var underbart, inga bekymer och jag hade min vip vid min sida<3



Blir nog sova tidigt idag e helt slut.
Hoppas ni har det bra allihopa!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0