Day 02 – Your first love

Min första kärlek.. hmm. alltså den första personen jag var ihop med hette jacob och det var
när vi gick på dagis. Räknas det? Neej.. Men min riktiga första kärlek träffade jag i 7an på svartedalsskolan.
Johan Wittbom heter han. Han var den första personen som jag älskade, och den första personen som älskade mig. Och egentligen var vi ihop i tre år. Men det var sådär lite fram och tillbaka genom hela högstadiet.

Sen började jag gymnasiet och träffade Tim som jag hänger ihop med än idag.
Men jag och Johan kommer alltid hålla kontakten för de.
Vi blev hur bra vänner som helst, han är en skitbra kille som alltid ställer upp.
Jag minns en gång typ förra eller förr förra året som jag stod i ösregnet och spårvagnarna gick inte,
och extrabussarna kom inte. DEN dagen kom han och hämtade mig bara för att köra hem mig och sen hejdå
liksom. Hur skysst som helst! Och nu har han en ny tjej som är hur söt som helst.
Dom har hållt ihop väldigt länge nu så hoppas på framtid för dom :) passar ihop som fan.

Jaa.. idag är det 1 december. Harrejösses vad tiden går fort.
Idag är det dags att öppna första luckan på min hello kitty kalender.
Och dags för en ny sida i almenackan.
Ska jobba kväll idag igen, 17-21:30.
Vad hände? Varför får jag börja jobba så mycket helt plötsligt?
Jaja det är bra =)

Imorgon åker jag till Norge, Oslo på anställningsintervju.
Har ju aldrig vart i Oslo förut så Åmål som bor där möter upp mig där
bussen kommer in så följer hon med mig dit jag ska och väntar utanför.
Guud vad kul, hon blir den första som får höra om jag fick jobbet eller inte.
Hoppas som fan att jag får det, vill verkligen härifrån Göteborg, så jävla trött på skiten.
Har inte direkt några vänner här, Linn och Emelie är i Australien. Visst har ju vänner,
men ingen av oss engagerar oss till att ses så ingen mening, Dj Tim drar till Säfsen på fredag
och blir borta minst ett halvår, jag har bara Tim och mitt jobb.
Tim finns kvar och jobb inom vården finns alltid kvar.
Så ne.Bokar ingen biljett hem utan bara en biljett dit. Hatar att bestämma i förväg vad
som ska ske. Det är samma med Cypern i maj, bara biljett dit och ingen hem.
MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDER inget ska få stoppa mina drömmar,
får se när jag kommer hem nästa gång. BYE SWEDEN! (i hope)


Min almenacka är gjord på bilder från min och Elins Ayia Napa resa.
Visst är det mycket roligare med personliga almenackor? =)


Kattiz är min vän på dagarna när jag är ensam och alla andra jobbar.<3




Kommentarer
Postat av: Vickan

Hoppas du får det Carro! Det förtjänar du.. Vill allt höra mer om detta efter intervjun..

2010-12-01 @ 12:48:07
Postat av: Hannie

Helt sjukt att du drar!

2010-12-02 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0