Dags att børja træna!

Nu sitter jag på jobbet, min 4 arbetsdag. Børjar komma in i detta nu trivs riktigt jævla bra alltså!
Det ær riktigt trivsamt att bo med Åmål och Frida, allting fungerar bra och vi kommer øverens!

Ær så lycklig att jag verkligen føljer en utav mina drømmar nu. Har ju velat detta så mycket och vips så
gick det igenom. Hoppas att resten av mina planer går som dom ska också :D
Ska ju bo hær i Oslo fram till slutet av April ær det tænkt.. sen ska jag på bartenderutbildningen med Becca 2-22 maj. Efter det skulle jag vilja sæsongsjobba i Ayia Napa hela sommaren. Och sen antingen tillbaka till Norge eller så har jag lite olika funderingar.. London, Australien eller tågluffa med Moa ute i værlden.. Har inte bestæmt mig æn. Tar de nog som de kommer :D

Ælskar verkligen mitt jobb just nu!
Det ær så lyxigt och fint hær så jag dør lite!
Sitter i receptionen och blickar ut øver Oslofjorden som vi har utsikt øver.
Och den stora poolen som ligger mitt framfør mig. aa de e underbart hær!
Och idag så læmnade chefen datan till mig och sa att jag fick anvænda internet om jag ville.
Så gøtt. Och jag får lov att træna också om jag vill.. GRATIS! Så det tænker jag børja med från och med idag.
Kørde lite på crosstrainern førut och brænde 63 kalorier. Ska springa lite på løpbandet sen (eller trøddemølle som de heter hær i norge haha) så nu jæklar ær det dags att bli SLIM och snygg som fan. Børjar idag. och hoppas på rejæla resultat!

Montebello Bad og Trim

Åmål åker till Sverige idag. Och kommer nog inte hem førrens på tis-ons før hon e långledig nu.
Jag som e fattig har inte råd att åka någonstans så jag blir kvar hær i Oslo. Frida e också kvar så
helt ensam ær jag inte =) Får se vad vi hittar på men blir nog bara att vi tar de lugnt skulle jag tro.
Jobbar imorgon också. Søndag ær min enda lediga dag denna veckan. Haha!

XO XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag alskar att du skriver xoxo :D gor man det i norge eller? nar vi kom till australien fattade jag ingenting med xxx och xoxo forst x)

2010-12-18 @ 08:44:41
Postat av: Carro

Nej de är inget man gör i norge :P men kompisar gör de å på film å så ;) woho

2010-12-18 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0