artonde december

Dagen på jobbet gick relativt fort idag.
Men fick stanna över två timmar typ och träna livräddning, INTE okej och
INTE kul. Kommer aldrig göra det igen.

Åkte hem med blött hår, det var så kallt ute så att mitt hår och hövve frös till is.
Haha, kom hem.. käkade nudlar till middag för Frida var inte hemma å inge kul
att ställa sig och laga middag till sig själv bara. Och nu sitter jag och kollar på Harry Potter
på norska tv3 =) Lite mysigt för mig själv ändå. Skall strax ta mig ett bad och fräscha till mig lite.
Det är ändå lördag idag..känner för att göra något kul. Typ supa till det!
Ledig imorgon och allt.. Men känner ju fasen ingen här så blir väl inget av de :P

Är lite avis på Åmål som säkert står och gör sig iordning och förfestar just nu för att gå
HC och se dead by april som kommer dit ikväll. Fyfan hade ju inte vart fel!

dagens videoklipp är ifrån i slutet av sommaren.
Är med mitt partygäng som jag saknar väldigt mycket.
En lördag som denna hade ju inte vart fel att umgås med dom.
men nu sitter jag här i ett annat land så får tänka på något annat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0