Annandag jul

Igår så solade vi, skit billigt att sola här ju! 40 kr för 30 min NICE! :D

Ska sola idag igen, för Hannie gillar när jag är brun.
Så får ju göra det för hennes skull. Viktigt att se bra ut!!!

(HAHAHAHAHAHAHAH)

EEh, ja Linn är inne samtidigt som mig på internet ÄNTLIGEN.
Sker typ aldrig! ho ho ho..
Så nu ska vi cama och shit.
Ska bli nice!

Så idag blir det grisgrynsgröt och solning.
Ska nog börja kolla biljetter hem snart också.
Vill ju hinna hem och övningsköra massor nu när jag fått
en övningskörningsskylt ÄNTLIGEN. Och sen är de tillbaka till Oslo
om en vecka exakt. Vill hinna träffa så många. Aaah ge mig mer tid!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannie

HAHAHAHA xD

I like it! :D

2010-12-27 @ 13:51:07
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0