yeah yeah yeah..

Folk klagar på att jag bloggar för sällan..
Vad gör jag nuförtiden?
Söker lägenhet för fullt. jobbar, är med min pojkvän. Typ.

Idag hittade jag världens finaste lägenhet!
Säger inte vart den ligger så inte fler hittar och söker den ;)
Men relativt bra hyra, jäääävligt fräsh och lagom stor lägenhet.
En etagelägenhet till och med! Så jäkla nice.
Ringde på den förut. Så nu får jag hem en intresseanmälan i veckan.
Hoppas hoppas hoppas!!!

Sen får vi ju säga grattis till Emelie som klarade sitt körkort idag.
Snacka om många och galna roadtrips framöver!
WOOOOOOOOOOOOOOOHO.


Idag har det regnat väldigt mycket och jag har bara vart hos min älskling och
umgåtts med honom.

Så här gullegull är vi idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0