wonderful

Nu har jag fixat alla uppgifter på både bostadsbolaget och boplats så nu är det fritt fram att söka alla möjliga lägenheter. Har sökt typ 8 stycken idag. Får hoppas att det händer något inom en snar framtid för jag vill verkligen ha en egen lägenhet nu känner jag. Ett eget mysigt kryp in som jag kan inreda precis hur jag vill.

Blev extra sugen igår när jag gick runt inne på lagerhaus. Så mkt spännande saker där inne!

Träffade Lena och Juggen i stan igår också.
Vi satte oss på en gräsmatta vid kungsport och fikade lite.
Jättetrevligt!


Sen blev jag bjuden på middag hemma hos Emelie Olsson.
Jag, Elin och två av Emelies kompisar var där. Vi åt köttfärspaj och fyfan vad gott det var!

Idag har jag jobbat från 7-12 sen vart med Tim.
Jobbar kväll imorgon så de ska bli gött att få sova ut lite.

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0