Watch out

Nu är jag på topp igen. Mitt humör går verkligen som en berg och dalbana. Men jag njuter så länge
det varar denna gången
. Allt känns helt fantastiskt just nu just idag. Vet inte varför.
Himelen är grå och buskarna gungar fram och tillbaka av vinden.
Men jag är glad ändå!

Började kolla på lägenheter på riktigt igår.
Hittade massa på blocket nu när jag verkligen ansträngde mig.
Svarade på två stycken annonser. Båda två var andra hand.
Det ena var ett litet hus på 75 kvm lät hur mysigt som helst!
och det andra var en lägenhet i mölndal, bifrost. Och på havrekornsgatan. EXAKT där jag
bodde när jag var liten. Tror till och med att det var samma trappuppgång om jag inte minns helt fel.

Jag som har flyttat runt så mkt kan helt ärligt säga att bifrost var det bästa stället jag bott på.
Det var där jag var som lyckligast, det var där jag bodde innan hela helvetet bröt ut.


Men det är därför jag verkligen kan tänka mig att flytta dit igen.
För jag får någon speciell känsla av det stället. En bra känsla.



Kommentarer
Postat av: Hannie

Gud vad härligt att du är glad igen! :D

Hoppas du fårlägenheten !

2010-08-16 @ 22:48:58
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Jonsophia

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-03-11 @ 09:20:53
URL: http://jonsophia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0