this case

Jag och Elin måste flytta.
Vi har lägenheten i andra hand och vi får inte bo kvar.
Dom som äger den ska ha den igen och vi ska vara ute den sista
september. dvs om lite mer än en månad. Jag får paniken. Fick reda på
detta idag och sitter här och känner mig helt apatisk.

Känns som att allting bara går utför nu.
Jag har inte gråtit på evigheter och nu känner jag för att sätta mig ner
och gråta som ett litet barn. FAAAAN. Känns som att detta kommer bli en skit
höst. Vill egentligen bara tänka att detta kommer ordna sig och att det kommer gå
skit bra. Men det går inte. Fan hur svårt kan det vara? Ge mig lite positiv energi någon.

Behöver någon. Klarar inte av att vara ensam.
Var är min alkohol?

BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


This was happiness


Kommentarer
Postat av: Hannie

Åh gud vad tråkigt! :(

Du kan få gråta som en barn hur mycket du vill när du är med mig, stora krokodiltårar för fan. Och så köper vi Hellop Kitty plåster som vi sätter på din panna så känner du sig mycket bättre sen :)

2010-08-10 @ 17:51:51
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är en Skit härlig person och stark som fan du kommer klara dig igenom detta I know it! ^^ ge inte upp.. <3

2010-08-15 @ 13:21:31
URL: http://Sofiahellman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0