It is all for the best

Nu har min sambo flyttat ut och jag bor kvar själv. Trodde jag skulle känna mig jätteensam och tycka det är tråkigt men ärligt talat så känns det ganska Gött. Jag kan vara hur högljudd jag vill, springa runt i underkläder och möblera hur jag vill. Lägenheten är väldigt tom jämfört med innan men mycket fräschare. Stor städade igår och dammsög hela lägenheten och tvättade golven så nu känns det riktigt rent. Bjöd hem tim på middag. Lagade halloumi fylld kycklingfilet med klyftpotatis och ostsås. Underbart gott! Sen så överraskade jag honom med ett skumbad jag förberett med massa skum och badkulor och rosor i. Hur mysigt som helst! Sen inte nog med det så blev det efterätt chokladpudding. Riktigt mysig kväll. Sen pratade vi en hel del igår jag och tim. Och nu har jag och han kommit fram till att vi ska bo ihop. Så i slutet av månaden flyttar jag. Ska bli jätteskönt!

Kommentarer
Postat av: Hannie

Åh vad roligt! :D Då kommer jag hem till er på myskvällar :D

2010-09-01 @ 18:36:25
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0