I love you till the end

Nu sitter jag på pendeln påväg till jobbet igen. Har alltid så tråkigt när jag åker själv så då kan jag lika gärna Blogga istället. Denna helgen har varit rolig. I fredags var jag ute med emelie på parken. Mange var ju där ;-) det blev en helt galen kväll med en hel del Shottar. Emelie sov hos mig. Sen på lördagen alltså igår, så gick vi upp hyfsat tidigt och kollade på film. Short bus hette den. Ni som inte sett den borde kolla, den är helt sjuk! Haha. Efter det så drog vi in till stan. Gick i affärer och Shoppade lönen har ju kommit ;-) blev ett par skor och en skjorta. Blev jättenöjd! Sen så skiljdes vi åt, jag åkte hem till torsten och emelie åkte hem. Jag och torsten gjorde oss iordning och åkte sedan till skene där vi blev upphämtade av levin. Sen åkte vi hem till honom på förfest. Massa härligt strömma folk där:) sen blev det taxi till Lygnevi där björn rosenström spelade. Det var helt galet kul och vi sjöng så vi blev hesa. Woho! Och nu är det dags för jobb. Hur såg eran helg ut?

Kommentarer
Postat av: Hannie

Vad roligt! :D Ja, jag partajade med mena vänner och var på ikea med mammsen :)

2010-08-29 @ 18:30:27
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0