Handledarkurs

Nu är jag precis hemkommen efter att ha varit på handledarkurs.
Det var inte så farligt som alla andra påstått.
Det var faktiskt ganska intressant och jag lärde mig en hel del nytt!



Har till och med redan gått in på internet och beställt blanketterna som behövs för att få börja köra.
Så nu ska jag vänta fem arbetsdagar innan papperna dämper ner i brevlådan, sen ska jag fylla i dom, gå till trafikskolan och göra syntest och sen betala det som ska betalas innan jag skickar in blanketterna.

Sen är det bara till att vänta och se hur lång tid det tar innan dom behandlas och sen ÄNTLIGEN börja
övningsköra. Längtar jättemycket vill bara börja köra NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0