doing this

Jag har en ny morgon rutin. Först väcker Tim mig och sen går vi upp och gör frukost tillsammans.
Efter det så vill Tim oftast sätta sig vid tv:n och jag sätter mig direkt vid datan och börjar leta lägenhet.

Idag har jag sökt två stycken. Det som är så bra e att det dyker upp nya lägenheter att söka varje dag!

Men jag är fortfarande helt kär i lägenheten jag sökte igår.
Har fått hem intresseanmälan nu så ska fylla i den så fort som möjligt och skicka in.


Idag ringde jag chefen också. För det är en tjej på mitt jobb som ska sluta och börja plugga istället.
Så jag skulle vilja ta över hennes tjänst för hon har nämligen fast anställning.
Lättare att få lägenhet då och mer pengar i månaden.
Ringde chefen men tyvärr sa hon att hon måste gå efter en speciell lista där ordningen är vem som
jobbat där längst. Men vill ingen av dom andra ha tjänsten så vet hon att jag är intresserad iaf.
Så det finns en MINIMAL chans att jag får tjänsten. Bättre än inget iaf.


Lägenheten är ganska så dyr så vet inte om jag har råd att ha den om jag inte får fast anställning.
Men jag får se. Den är som sagt jäääävligt fin så det kanske är värt de ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0