dance

Det går ju magsjuka på jobbet nu.
Och jag har gått och vart så jävla paranoid för att jag ska få det.
Har ju världens sämsta imunförsvar också så drar ju på mig allt möjligt.
Dom sa att man blir smittad mellan 24-48 timmar.
Och jag hade klarat mig. Ända tills idag. FAN! visste det. Helvete.


Hade jätteont i magen igårkväll innan jag och Tim gick och la oss.
Och sen har jag sovit jätteoroligt hela natten så visste att något var på gång.
Imorse vaknade jag och fick springa upp på toa och spy.
Sen fick jag ju springa där några gånger till. Åt ingen frukost. Ingen ide om de bara kommer upp igen.


Hatar att vara hemma hos någon annan när jag är sjuk.
Tim körde hem mig det var väldigt snällt.
Har inte kräkts något hemma under dagen och åt min första måltid för en timme sen.
Det är kvar i magen än så länge. Varför har jag sån jävla otur för?

DET ÄR FAN VALBORG IDAG.

Får damp. Hon som svarade när jag sjukanmälde mig sa att det tar ett dygn sen är det över.
Så får hoppas att hon inte ljög för mig.

Det är ju fan 1 maj imorgon. Vill göra något kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0