Boom boom boom

Allting flyter på.
Idag ska jag träffa Kenny, en kille vars hund jag kanske ska börja hjälpa till med.
Fick reda på att han heter Malmgren i efternamn och det kände jag igen.
Kollade upp det hela och det kom fram att det är min barndomsväns storebror.
Har träffat honom tidigare också men känner honom inte.

Han kommer hit vid kvart i fem så ska vi gå en promenad med Chino som hunden heter
och har jag tur så följer Melissa med så jag får träffa henne också :D

Efter det ska jag hem till Elin, väcka henne och dricka kaffe.
Ikväll blir det mys med Sara.

Det är full rulle hela dagen.

Har börjar läsa tredje twilight boken nu btw.
love it! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0